lauantai 2. maaliskuuta 2013

Ice Age

Nyt tuleekin päivitystä ihan reaaliajassa, eli terkkuja siis makuupussin lämmöstä :) KilliNallien kaikken kolmen teltan asukit ovat hiljentyneet (taka)talviseen yöhön tähtien alle ja ainakin meidän savussa on ihanan rauhallista.

Mä oon päässyt nauttimaan vaan niistä talviretken parhaista puolista, eli öistä talviteltassa kaminan rätinään nukahtaen — ja kyllä, ainakin tässä teltassa kamina on puksuttanut tasaisesti, nukunhan mä, prasumestareiden kasvatti, täällä. Tosiaan saavuin alueen talviretkelle eilen just sopivasti (muutaman mutkan kautta...) iltaohjelmaksi ja iltapalaksi, vietin yöni teltassa heräten aamulla Sarin kannustavaan toteamukseen: "Iikku, herää, sun tarvii kohta lähtee ajamaan!" No mä reippaana lähdin, olin kahdeksan tuntia töissä ja ajoin takaisin laittamaan kaminan tulille, pelastaen telttani kylmyydeltä. Jee!

Muut retken vaeltajat on jossain vaeltajien navettabileissä, oon vissiin vähän tylsä kun pesin hampaat, paikkasin yhden haavan sormeen veistäneeltä ja laitoin tytöt ja itteni nukkumaan... Musta on kyllä ihanaa olla just tässä, suojassa kylmältä tuulelta ja kuunnella tota tulen ääntä. Parasta. Ei talvi oo mitään jos ei pääse kaminatelttaan yöksi!

Mut nyt laitan silmät kiinni ja puhelimen pois. Hyvää yötä ja kauniita unia!

Iikku

Ps. Kipinävuorolaisten kuiskailua: "Hohkaako se kamina?" "Jes, hohkaa!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti